WŁAŚCIWY KIERUNEK EDUKACJI – Technik organizacji reklamy – klasa z innowacją film, media, fotografia

Zdjęcie użytkownika PZS Reda.

Może od zawsze chciałeś być sławny? Twoje nazwisko ma wzbudzać zachwyt, a Twoje kampanie reklamowe i projekty multimedialne mają znaleźć się w prasie, telewizji, kinach, mediach społecznościowych, czy na billboardach? Planujesz być zawodowcem w swoim fachu. Sama myśl o tym wzbudza błysk w twoim oku?

Wiążesz swoją świetlaną przyszłość z byciem ekspertem w dziedzinie nowych mediów, technik dziennikarskich i e – marketingu? Proponujemy Ci kierunek, który umożliwia naukę wszystkich zagadnień związanych z szeroko pojętą technologią multimedialną i technikami reklamy. Program zajęć również obejmuje zagadnienia z public relations, psychologii i prawa w reklamie. Nauczysz się także, jak przygotować ofertę produktów i usług reklamowych, poznasz zasady sprzedaży tych produktów.
Ten kierunek to również montaż filmów, praca z kamerą, tworzenie grafik i animacji, obróbka dźwięku i copywriting. Tajemnice obróbki zdjęć, fotomontażu przestaną być zagadką. W trakcie nauki będziesz odbywał praktyki zawodowe w zaprzyjaźnionych agencjach reklamowych i studiach telewizyjnych.

Zdjęcie użytkownika PZS Reda.

Kierunek odpowiada na potrzeby zmieniającego się rynku pracy.

Co po szkole?
Obecny rynek reklamowy jest tak obszerny, że masz duże możliwości wyboru tego, czym chcesz się zajmować. Analiza przeprowadzona przez Polską Izbę Danych wykazała, że zatrudnienie w Polsce natychmiast znalazłoby ponad 3 tys. osób. Ponadto ogromne zapotrzebowanie w dziedzinie reklamowo – medialnej zgłaszają państwa Unii Europejskiej. Należy podkreślić, że rynek reklamy w Polsce znajduje się wciąż w fazie rozwoju. Nowo powstające firmy, jak również istniejące już na rynku, zainteresowane są zatrudnieniem specjalistów związanych organizacją reklamy.

Zdjęcie użytkownika PZS Reda.

Po ukończeniu szkoły możesz pracować w agencjach reklamowych i mass mediów, telewizji, drukarniach, biurach podróży, działach promocji, działach badań rynku, jako pracownik biura ogłoszeń środków masowego przekazu, czy też specjalista ds. produkcji i reklamy internetowej.

Zdjęcie użytkownika PZS Reda.

Absolwent tego kierunku może również podjąć pracę jako specjaliści ds kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej w prasie, radiu i telewizji lub prowadzić działalność gospodarczą na własny rachunek.