Dzisiaj rynek e-commerce w Polsce to około 40 mld zł rocznie. Przewiduje się, iż do 2020 rok wartość ta może się nawet podwoić. To ogromne możliwości dla firmy na rozpoczęcie sprzedaży online lub rozszerzenie obecnej działalności.
Uczniowie na szkoleniu dowiedzieli się jak otworzyć, prowadzić sklep i osiągnąć sukces. Podczas szkolenia młodzież zapoznała się z zagadnieniami z zakresu marketingu dla sklepu internetowego, sprzedaży online oraz dowiedzieli się jak mierzyć i analizować działania w sklepie online.
Poznanie potrzeb swoich klientów, ich zachowań, preferencji i zwyczajów, pozwoli w przyszłości młodzieży zaprojektować odpowiednią strategię produktów i usług. A to z kolei przełoży się na biznesowe powodzenie pomysłu. W trakcie konsultacji uczniowie przeanalizowali dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu, określili te elementy, które jeszcze muszą poznać, a do tego dowiedzieli się jak najskuteczniej pozyskać informacje o klientach.