Innowacyjne szkolenie „Reklama i marketing filarem firmy” poruszające temat komunikacji oraz współpracy z pracownikami, odbiorcami, określanymi jako pokolenia X,Y,Z przeprowadzili przedstawicielem WSB w Gdańsku w naszej szkole. Wykład poruszał zagadnienia content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w Internecie. Celem szkolenia było wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu biznesowym. Wykładowca przekazał młodzieży najefektywniejsza dawkę wiedzy na temat: Jak komunikować się z pokoleniami? Które narzędzia w komunikacji są najwłaściwsze dla danego pokolenia? Jak zarządzać komunikacją międzypokoleniową? Co motywuje każde pokolenie? Jak rozmawiać i współpracować aby motywować do zadań lub działań. Jak kontrolować określone pokolenie, jakich używać do tego narzędzi? Jak zarządzać współpracą aby była transparentna i rozwijająca?
Zajęcia wzmocniły kompetencje uczniów w obszarze marketingu, poszerzyły i ugruntowały wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. Uczestnicy szkolenia pozyskali wiedzę z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej bazującej na automatyzacji procesów. Uczniowie nie tylko poznali narzędzia, ale przede wszystkim dowiedzieli się jak, i w jakim kontekście je wykorzystać oraz jak mierzyć ich skuteczność. Ponadto młodzież pozyskała umiejętność zarządzania współpracą tak, aby była transparentna i rozwijająca oraz umiejętność zarządzania konfliktem pokoleń.