Marketing i reklama

ZAGRANICZNA PRAKTYKA ZAWODOWA
Technik organizacji reklamy

Na przełomie czerwca i lipca 2017 roku, na praktyki do Hiszpanii wyjechała pierwsza grupa, którą była grupa Marketingu. Wyjazd rozpoczął się od podróży do Warszawy, skąd uczniowie polecieli do Malagi z przesiadką w Amsterdamie. Pierwszy dzień uczniowie spędzili na zwiedzaniu starego miasta Malagi i aklimatyzacji w nowym miejscu. Wieczorem, uczniowie udali się do Sevilli, gdzie już następnego poranka rozpoczęli praktyki, które odbywały się w EUSA (Campus Universitario de la Cámara de Comercio de Sevilla). Praktyka uczniów polegała na stworzeniu ogólnokrajowej kampanii reklamowej marki Spotify. Uczniowie zostali podzieleni na 4 osobowe grupy (agencje reklamowe), w których każdy odpowiadał za inny element kampanii. Tworzenie kampanii zostało podzielone na 2 bloki tematyczne. W pierwszych 5 dniach uczniowie realizowali zajęcia z zakresu fotografii, obróbki zdjęć w programach wchodzących w skład pakietu Adobe oraz projektowania eventów marketingowych. Tematem drugiego bloku było tworzenie plików audio-video. Uczniowie tworzyli spoty reklamowe od podstaw, tworzyli scenariusz, skrypt AV, następnie udali się w teren, aby nagrać wszystkie sceny. Później dopinali całość w programach Adobe After Effects oraz Adobe Premiere Pro. Pomiędzy praktykami uczniowie udali się na dwie wycieczki krajoznawcze, pierwsza do Cadiz (Kadyks), gdzie  zaznali chwili odpoczynku na plaży oraz druga do Granady, gdzie uczniowie mieli okazje obejrzeć malowniczą Alhambrę. W wolnych chwilach mieli również okazję zobaczyć na żywo pokaz tańca flamenco i skosztować regionalnych potrawa na Tapas Night. Ostatniego dnia praktyk uczniowie musieli przedstawić projekty kampanii reklamowych przed komisją. Wszyscy wrócili zdrowi i szczęśliwi, ubogaceni o nową wiedzę i nowe doświadczenia.